Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Emma Nordén - 3 februari 2015 07:31

Nu är jag på väg till skolan. Idag har jag redovisning i natur, Yay :/ naj men sedan ska jag till kuraton, alltså detta är ju så intressant för er att veta men ja. Igår var jag i skolan och sedan åkte jag till läkaren, fick vänta typ i hundra år :) oj oj oj vad mycket vi har denna veckan. Så många läxor som ska vara klara :/ justdet har 2 redovisningar Idag, en i natur och en i engelska :( men det är bara att göra de, snart ska jag på läger i kyrkan så det det jag fram emot :) det ska bli väldigt kul, vi är 3 unga ledare eller a för vi var 5 men en slutade och en annan skulle också sluta. Så vi är ju inte så många men 3 räcker långt :) längtar i vilket fall :) på lovet ska jag inte göra så mycket :) vara med familjen och kanske åka lite skidor :) ska bli så skönt med sportlov! Efter lovet är jag på praktik i fyra veckor, tror att jag har nämt det förut, men det ser jag också fram emot, det ska bli kul att få göra massa saker, jag ska vara på Svaleboskogens äldreboende och det ligger i Majorna/Linné så det är ju en bit för mig att åka och det kan ju bli lite jobbigt om vi börjar 7:00 på morgonen eftersom jag ska följa min handledares schema, så jag får ju jobba helger också :) men allt kommer bli bra, hörs senare <3

Kram Emich <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards