Alla inlägg under oktober 2014

Av Emma Nordén - 30 oktober 2014 12:37

Hej hej nu är det lov :D jag är nu på väg hem från Norrland :) jag har tillsammans med lillasyster och mamma hälsat på min moster Carina och morbror Janne och kusin Magnus. De bor i Sollefteå komun :) vi har även hälsat på mammas kompisar som hon känt länge :) ena kompisen hade gjort en kantarell och Västerbottenost paj som var gudomlig!!! Alltså jag tror jag åt 2 bitar och det var ju så gott. Med mig hem fick jag lite garn och en virknål av min moster :) jag har virkat en hel del denna veckan jag har varit borta! Vi har varit på stan och handlat och jag kommer att göra en Sollefteå haul på mitt videofyme konto som heter @emiz2 så den kan ni ju titta på :) (om ni har ett videofyme konto) igår åt vi sushi på ett ställe som heter Lime, alltså det var den godaste sushin jag någonsin ätit :) just nu sitter jag som sagt på tåg på väg hem :) imon är det iväg igen, då är det konfirmationsläger för konfirmander och eftersom jag är ledare så ska jag med :)
Nu får ni ha det så bra och här har nu lite bilder :)
Kram emich <3

På väg mot Norrland (på tåget) :)

Gudstjänst i Långsele kyrka, där min moster sjöng i en kör! Så vackert!

Jag :) vi var på väg till mammas kompis :)

Här är min sista bild och det var på halstaberget :)

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards