Alla inlägg under augusti 2013

Av Emma Nordén - 13 augusti 2013 21:07

Idag har jag varit iväg hela dagen :) jag var med mina 2 kompisar och vi var och pratade (jag vet kul ) sen så åkte jag hem och lagade mat :) och nu skriver jag denna texten som du läser :) imon ska jag bara ta det lungt jag ska nog ta en promenix på morgonen :) det här kommer verkligen från ingen stans ( im in love with a fairytale ) jag gillar den låten :) Jaja ha det gött så hörs vi snart igen :D

Av Emma Nordén - 9 augusti 2013 11:09

Hej på er :) idag så ska jag vara med en kompis :) så jag hoppas att vi får en toppen dag och deg vill jag att ni också ska ha :) jag jag ju inte bloggat på länge så jag tänkte att varje helg och någon obestämd dag i veckan så ska jag blogga :) ja men jag hoppas att ni får en great day :D

Kram Emich<3

Av Emma Nordén - 9 augusti 2013 11:05

Hej på er? idag ska jag vara med en kompis och vi ska bada och så så jag hoppas att set blir en toppen dag och inte bara för oss utan för alla er också ?jag har ätit frukost ?jag har borstat tänderna ?jag har sminkat mig och borstat håret?och jag har slappat ? nu är jag redo för en händelserik dag ?ha det bra and i see you??

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards