Alla inlägg under november 2014

Av Emma Nordén - 13 november 2014 15:24

Nu är jag på väg hem efter en dag med ämnena: svenska, hälsopedagogik och vård och omsorg :) nu ska jag hem och baka eftersom vi ska sälja bakverk i skolan imon :) sedan måste jag nog städa eftersom jag ska ha tjejkväll i helgen! Vi fick testa att ta blodtryck på vård och omsorgs lektionen idag och det var väldigt kul faktiskt :)

Hoppas att ni har en bra dag //emich<3

Av Emma Nordén - 12 november 2014 15:27

nu sitter jag i skolan och gör ingenting :) haft tråkiga lektioner idag. Jag mår bra, hoppas att alla mår bra, för det gör jag :) i helgen ska jag vara med kompisar och sådant. det kommer att bli as kul. blir inte så mycket i detta inlägg men ja.


a det bra // Emich <3

Av Emma Nordén - 2 november 2014 20:56

Hej hej idag har jag varit i kyrkan på morgonen och sedan åkt till freeport med mina systrar och min ena systers pojkvän :) sedan åkte vi hem och sedan dess har jag typ inte gjort något :) är så trött efter denna helgen. Imon är det skolan som gäller och deg känns på ett sätt bra för då går vi tillbaka till våra rutiner och det känns gött, men å andra sidan så behöver man gå upp tidigt :) men det blir la bra ändå :D ska göra en haul imorgon tror jag, är inte helt säker på om jag hinner dock, men jag hoppas ju :) ska nu ta det lugnt så vi hörs imon :D
//Emich <3

Av Emma Nordén - 1 november 2014 20:36

Just nu sitter jag i en toalett men jag gör inte det man brukar göra utan jag väntar på att min kompis ska sätta i sina linser :) nu har jag vart på läger i en dag och imorgon är sista dagen :) vi har haft väldigt roligt men jag har knappt sovit något! Och då tänker ni säkert ja men det får man räkna med på läger! Men nu är det så att konfirmanderna var inga problem och inte heller de andra ledarna eller anställda. Utan det var så att några idioter hade fest på andra sidan gatan och deras musik var så jävla högt så det ända vi hörde var dunk dunk dunk! Vi var tvungna att sova i en hall pga att vissa av konfirmanderna känner folk från den festen och då fanns det ju självklart en nödutgångslampa som lyser upp hela hallen men det slutar inte där ska jag säga er! Jo det finns vissa människor som snarkar väldigt högt! Det störde såklart mig med! Så ja, jag har inte sovit särskilt mycket denna natt!
Nu ska vi snart ha en spökvandring för konfirmanderna :D jag är super taggad inför detta! Vi kommer ha så jädra roligt :) ha det så bra mina vänner :D
Kram Emich <3

Detta är en bild jag tog för nån dag sedan :) nedanför snart får ni en bild på en toalett :D om ni är intreserade :D

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards