Alla inlägg under januari 2014

Av Emma Nordén - 24 januari 2014 22:31

Idag har jag inte gjort typ något. Är fortfarande lite sjuk men febern är borta nu har jag bara förkylningen kvar. Jag har sett Harry Potter halvblodsprinsen :) har börjat säga puff välldigt mycket nu också :) om jag mår bättre imon ska jag göra pizza till hela familjen :) jag kommer nog lägga upp bilder på det :) jag vet att jag inte har lagt upp då mycket nu det sista så nu får jag sätta igång igen :) jag ska göra egen pizza deg och ha lite olika toppings :) jag är väldigt trött så ska sova snart :) ha det bra så hörs vi imon :D ha det bra :)

Jag redigerade denna bilden idag också :)

Av Emma Nordén - 23 januari 2014 07:18

Idag är jag sjuk :( har feber och är förkyld :( jag vill bli frisk för har mycket att göra i skolan. Nu har jag även ändrat mitt namn på instagram och det är loveothlove för jag älskar oth <3 jag har redigerat 2 bilder från oth ?? idaga ska jag vila och göra läxor! Igår var jag på Krokslättsgymnasiet med mamma och pappa och jag tyckte att det var sjukt bra! Det kommer bli helt perfekt! Väldigt många utropstecken:) ha de bra så hörs vi :D

Av Emma Nordén - 17 januari 2014 22:47

Hej nu är det äntligen helg :D i helgen ska jag handla kläder och göra läxor :) idag har jag inte varit i skolan för skulle till läkaren :) jag var i kyrkan idag, det var verkligen behövligt! Det känns som om vi har gått i skolan i evigheter nu men terminen började ju nyss:P hoppas att ni har fått en bra start på året och så. Denna terminen kommer att gå så fort! Snart är det sommarlov :) ha det bra så hörs vi :)

Hej

Av Emma Nordén - 11 januari 2014 13:52

Idag har jag inte så mycket att skriva om. Jag har städat! Jag mår inte så bra idag så är nog hemma hela dagen :( ha en bra dag idag alla :)

Av Emma Nordén - 10 januari 2014 07:56

Hej nu har jag lämnat min lillasyster i skolan och nu sitter jag och väntar på att skolan ska öppna :) idag så ska jag ägna hela eftermiddagen med min lillasyster :) jag ska ta med henne på ett litet äventyr :) ett Göteborgsäventyr :) kul va? Ja nuöppnar de snart :) ha de bra alla :)

Av Emma Nordén - 7 januari 2014 21:10

Idag har jag varit hemma och kollat på oth bland annat och sedan tränade jag :) imon börjar skolan igen :) har välldigt panik över allt nu :( men skolan kommer nog att fungera bra och plus nu är det bara en termin kvar sedan är det gymnasiet :) det kommer att gå fort jag menar jag kommer inte ens kunna knäppa med fingrarna så är vi klara! Om nån nu fattade vad jag menade :) ja ha det bra så hörs vi :D

Av Emma Nordén - 6 januari 2014 18:57

Mamma jag är så stolt över dig och jag är så glad att du finns i mitt liv <3 idag fyller du år och jag hoppas att du haft en bra dag <3 älskar dig Moma <3

Älskar dig <3

Av Emma Nordén - 4 januari 2014 18:30

Hej idag har jag varit och handlat. Gått på promenad och kollat youtube :D imon ska jag göra förberedelser inför min mammas födelsedag och då ska jag baka tårtbottnar och göra en kolakräm :) jag har tänkt att börja göra videos men vet inte riktigt än! Ni kan väl gilla om ni tycker att det är en bra idé! Ja det var allt för mig ha en fortsatt trevlig kväll :)

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards