Alla inlägg under oktober 2013

Av Emma Nordén - 20 oktober 2013 03:35

hej idag så har jag eller igår så gjorde jag inget särskilt. jag läste lite och kollade på tv hela dagen :D nu sitter jag och bloggar för att jag inte kan sova :) men sånt är livet :) idag ska jag senare träffa en kompis och sedan ska jag hem och packa min tränings väska för jag och mamma ska köra ett box pass :) men ja :) hoppas att ni mår bra :) på måndag så händer väl inget speciellt, jo jag har redovisning i idrott jihooo vad kul! och så ska jag till läkaren också :) på tisdag är det bara skolan som gäller! men på onsdag och torsdag då smäller det XD nä skoja bara men på onsdag då är det niornas dag och då ska jag besöka ett gymnasium och det ska väl bli kul :) på torsdag så är det FN dagen och då ska min skola uppträda för föräldrar och sånt med olika låtar :) jag ska även vara med :) både med kören och med klassen :) ja det var det jag hade för den här gången :) ha det bra så hörs vi snart :D 

ps: det är snart HALLOWEEN :D XD  

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards