Alla inlägg under november 2013

Av Emma Nordén - 11 november 2013 14:33

Hej alla människor :D livräddning. Alla eller nästan alla tjejer vill inte vara med på idrotten när det är livräddning min tanke är men hallå eller! nej men allvarligt det är skit viktigt med livräddning alltså vet ni hur många människor som har dött i en vatten olycka i år? 114 stycken :O så var med på livräddnings lektionerna!! Men nu ska jag berätta något trevligare :) jo jag har en riktigt dålig humor seriöst :) jag och mina kompisar satt och kollade på en video på Facebook och när den är slut, vem tror ni skrattar? Jo Jag! De andra satt tysta och tittade på varandra som om jag var en idiot fast nu när jag tänker efter så kan deras dömmande blick vara rätt sann :) om ni fattar vad jag menar :) nu ska jag snart hem från idrottsdagen :) kursiv textkursiv textkursiv text

Dålig bild men orkar inte bry mig :)

Av Emma Nordén - 11 november 2013 14:25

Hej alla människor :D livräddning. Alla eller nästan alla tjejer vill inte vara med på idrotten när det är livräddning min tanke är men hallå eller! nej men allvarligt det är skit viktigt med livräddning alltså vet ni hur många människor som har dött i en vatten olycka i år? 114 stycken :O så var med på livräddnings lektionerna!! Men nu ska jag berätta något trevligare :) jo jag har en riktigt dålig humor seriöst :) jag och mina kompisar satt och kollade på en video på Facebook och när den är slut, vem tror ni skrattar? Jo Jag! De andra satt tysta och tittade på varandra som om jag var en idiot fast nu när jag tänker efter så kan deras dömmande blick vara rätt sann :) om ni fattar vad jag menar :) nu ska jag snart hem från idrottsdagen :) kursiv textkursiv textkursiv text

[Bild]

Dålig bild men orkar inte bry mig :)

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards