Alla inlägg under februari 2014

Av Emma Nordén - 19 februari 2014 20:49

Hej
Är sjuk så orkar inte riktigt lägga upp någonting. Men haha hade en konstig dröm :) så sjuka drömmar man drömmer ibland :) nu ska jag äta tror jag för har sovit bort middagen :) ses imon :)

Älskar denna lovsång <3

Av Emma Nordén - 18 februari 2014 20:10

Hej har ni sett frozen? Alltså frost? Den är skit bra! Ni måste se den! I love it <3 har ni sett den? Kommentera isåfall. Vilken karaktär gillar ni bäst? Min är Olaf :) kommentera gärna synpunkter om filmen. Själv älskar jag filmen, jag skrattade så mycket:)

Love Theselius photos :) <3

Av Emma Nordén - 12 februari 2014 21:11

Hello sitter och lyssnar på musik :) har inte så mycket att berätta eller så men tänkte dela en bild som stämmer in på exakt hur jag känner<3

Av Emma Nordén - 12 februari 2014 13:32

Nu är mitt internet tillbaka :) för er som inte vet så råkade jag låsa mitt simkort så hade inget internet :( men nu har jag det :) dessa dagar har varit jätteroliga och det har varit det bästa lägret jag varit på! Dock saknade jag en av mina bästa vänner Madeleine<3 hon skulle också följt med men hon hade läkar tider:( men detta var kul:) så nu börjar bloggandet på riktigt igen :) ha det bra så hörs vi :D

Av Emma Nordén - 8 februari 2014 17:23

Idag har jag haft lektioner! Nu äter jag och ska snart gå ifrån maten. Är inte hungrig! Väldigt nere just nu:( ha de bra hörs sedan

Hej

Av Emma Nordén - 7 februari 2014 18:29

Nu sitter jag på bussen på g till gullbrannagården :) ja har inte så mycket att skriva för vi sitter på en buss:) men jag bloggar mer imon:) ha en bra kväll alla :)

Jag och Mikaela :)

Av Emma Nordén - 7 februari 2014 07:31

Hej nu sitter jag på spårvagnen på väg till skolan! Idag så har jag prov och redovisning... Japp detta ska bli så kul... Nej men det kommer nog gå bra. Efter skolan ska jag hem och packa! Jag kommer kanske lägga upp en bild på min packning och mer Ingo om något :) nu på morgonen har jag mest gjort mig i ordning för att åka till skolan. Nu är jag snart framme så vi hörs sedan hej hej!

Av Emma Nordén - 6 februari 2014 20:15

Hej idag har det varit en händelserik dag. Först åkte jag till skolan och var där till kl:13:30 sedan gick jag till min systers skola och väntade på henne och mamma. Direkt efter det åkte vi för att handla byxor och sedan direkt efter det åkte jag till kyrkan och där har jag verkligen haft kul! Jag gjorde ett test och därefter hjälpte jag till med att räkna ut poäng och annat till testen. Det var väldigt kul:) nu kommer det mindre roliga, här ska pluggas! Japp ha det bra hörs imon:)

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards