Alla inlägg under december 2013

Av Emma Nordén - 31 december 2013 13:43

Gott nytt år alla fina människor på jorden :) idag är det den 31 dec och för 14 år sedan så gifte min mamma och pappa sig <3 jag älskar er och säger ett Stort Grattis till er :D hoppas att ni får en bra dag med oss barn idag :) och ett fortsatt bra liv med många skratt och mycket kärlek :) GRATTIS IGEN <3

Av Emma Nordén - 30 december 2013 22:10

har nu städat mitt rum och jag tycker ändå att jag har gjort ett bra jobb med rummet :) har bara damsugningen kvar. imorgon är det ju som sagt nyårsafton och jag är välldigt taggad inför år 2014. Nu har jag bara en termin kvar sedan är det gymnasiet som gäller :) Är dock väldigt nervös inför alla nationella prov och betygen :( men jag hoppas att det kommer att gå bra! nyårslöfte? jag har inte kommit på några än men har tänkt på de så ska se om jag ska ha det :) ha det så bra nu alla fina så hörs vi mer imon :) <3

Hej

Av Emma Nordén - 30 december 2013 16:54

Nu ska man se på one tree hill :D har haft det jättekul hos Mikko:) imon är det nyår och inte bara det utan det är också mamsen och pappsens bröllopsdag :D då firar de 14 år dom make och fru <3 hoppas att alla får ett trevligt nyårsfirande :) hörs imon <3

Detta var på Liseberg :)

Av Emma Nordén - 29 december 2013 19:01

Med Mikaela :D

Av Emma Nordén - 29 december 2013 16:23

Hej nu är jag på väg hem till Mikaela efter en lång dag :) först tränade jag i 2 h och 15 min sedan träffade jag Mikaela och då åkte vi in till stan och där köpte jag nästan inget jag köpte typ en försenad julklapp :P nu är vi som sagt på väg hem till henne.

Av Emma Nordén - 29 december 2013 06:55

Godmorgon nu har jag druckit en smoothie :D i den hade jag 5 kuber av fryst spenat och 1 dl av blåbär och hallon alltså 1 dl sammanlagt av bär. Sedan hade jag 1dl yoghurt och lite mörk choklad jag har typ 80 % mörk choklad av bra kvalité! Eftersom chokladen är så mörk så gör det inte smoothien sötare! Men man har bara lite pytte lite choklad i. Japp nu ska jag snart i väg och träna ha det bra hörs sedan :D

Av Emma Nordén - 28 december 2013 19:06

Hej hej nu har jag ätit soppa :D den var jättegod eller kanske inte så god men god var den allt! Imon ska jag träffa min kompis så det kanske kommer en bild med henne imon :)

Detta är min favorit bild <3

Av Emma Nordén - 28 december 2013 12:50

Idag har jag sovit typ till 12 :D men nu är jag uppe och spelar på mitt fina keyboard. Hade velat träna idag men har träningsvärk i hela kroppen så tänkte träna imon istället! Jag är så taksam för alla som läser min blogg och skriver fina kommentarer till mig! Tack så jättemycket alla <3 det betyder sjukt mycket för mig att få kommentarer och se att folk uppskattar det jag gör :) tack så mycket igen <3 ha en riktigt bra dag nu :D

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards