Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Emma Nordén - 1 februari 2015 19:44

hej idag har jag inte gjort så mycket, varit och handat, pratat med en person och sedan lagat middag :D jus nu sitter jag och kolla mina mejl och skolarbeten. imorgon är det skola och det ska faktikst bli skönt med skola eftersom att på helgerna har man inte så mycket att göra, eller i allafall inte jag :) just det jag såg på High school musical 3 imorse, asså jag kan inte förstå att jag har tittat på 1:an, 2:an och 3:an så mycket, (när jag var liten då) men asså 2:an den är ju bara bäst :) aja men det är sista veckan innan sportlovet och jag är taggad till 100 % vad ska ni göra på sportlovet? ska ni göra något speciellt? jag ska nog åka skridskor och vara med kompisar och med familjen lite grann. imon börjar jag 9:10 så får lite sovmorgon :) nej men nu ska jag gå så ha det bra   


Kram Emich  

Av Emma Nordén - 1 februari 2015 09:22

Nu ska jag snart göra mig i ordning:) jag ska umgås lite med mamma innan jag åker till Angered och möter en person :) det är jättemycket snö ute! Jag vill ha vår :( vill ha sol och inte snö och mulet ute :) aja vi ses sedan!
//Emich <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards