Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Emma Nordén - 27 januari 2015 12:32

nej men det jag skulle skriva var att snart ska jag på läger med konfirmander :) eftersom att jag är ung ledare i svenska kyrkan i Angereds församlig. Det ska bli så roligt att göra det och sammtidigt som jag är på dessa läger så har vi lite lektioner om ledarskap och annat så att jag får en utbildning samtidigt! som jag kan använda på mitt cv sedan när jag söker jobb vilket är fett nice :D nej men nu så börjar min Engelska lektion så vi hörs   

Kram Emich   

Av Emma Nordén - 27 januari 2015 12:29

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja engelska lektionen :) efter engelskan har jag matte :/ jag har migrän också så skola och migrän är ju en skitbra kombo :) nä men japp sedan ska jag shoppa lite byxor och sedan ska jag hem och träna. Sedan får jag nog plugga lite. Vecka 8 har jag praktik och jag ska vara på ett äldreboende som heter Svalebo och det ligger i Majorna/Linné och där får jag då göra det som man gör på ett äldreboende och följa min handledares schema. Så om jag sköter mig så kan jag få jobb :D sedan s

Presentation


Hej jag heter Emma och älskar att sjunga,träna och ha roligt med vänner :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards